duminică, 29 noiembrie 2009

Succesurile pe linie - dive de carton şi politicieni de kakao

Vedetele de carton dau buzna pe ecranele TV. Mihaela Rădulescu şi-a reluat emisiunea duminicală, acum cu un titlu stupid RO-mândria, parcă mai de prost-gust şi de o mediocritate tot mai stridentă. Diva de carton nu se lasă: după ce şi-a consolidat popularitatea cu scandaluri de alcov şi o relaţie programat mediatizată cu stupidul Dani Oţil, recidizează. Tot ceea ce este sordit şi strident, mai aducător de audienţă dubioasă şi de promovare de false valori nu-i este străin. Aşa se clădeşte "succesul" şi asta ar trebui să ne ofere explicaţia de ce românii votează de parcă ar vrea să-şi facă mereu rău.



Diva are încă un bust aducător de audienţă, însă ambele ceva mai căzute, că doar nu poţi avea succesuri garantate după ani în care ai arătat că te pricepi doar la bâlci, rămas spectacolul preferat de cei mai mulţi dintre gură-cască. După un şir de căsnicii şi scandaluri de pomină, mă şi mir că Mihaela Rădulescu are încă resurse de a intra în calculele unor producători serioşi de televiziune. Dacă tot susţin unii că audienţa este suprema valoare în televiziune de ce nu se dezbracă în direct? Punctul de rating maxim va fi sigur atins. Păi şi Dan Capatos şi-a pus nişte chiloţi pe cap... Pe când o defecaţie în duet a celor două megastaruri - Răduleasca şi Capatos - la o oră de maximă audienţă, poate chiar la concurenţă cu duelul prezidenţiabililor Băsescu şi Geoană?

Niciun comentariu: