miercuri, 20 iulie 2016

Aplauze pentru Radu Beligan. Multumesc!

Cortina s-a tras peste prezenta pe scena vietii a marelui actor Radu Beligan. Cate spectacole memorabile, cate filme splendide si conferinte impresionante ne-a daruit acest om!

Radu Beligan, decorat de catre ASR Principesa Mostenitoare Margareta, la Palatul Peles - 12.05.2012 
 (Foto: Daniel Angelescu)
Am avut imensa bucurie de a asista la evenimentul de la Palatul Peles in cadrul caruia regretatul Radu Beligan a fost decorat. Era asa de fragil incat l-am comparat cu o lumanare, fragil, pasind anevoie, dar raspandea in jurul sau o lumina de admiratie si sens al faptelor. Bucuria mi-a fost dublata de faptul ca m-am aflat alaturi de Familia Răduț Seliște, Marcel fiind decorat de catre Principesa Mostenitoare Margareta a Romaniei, in numele MS Regelui Mihai I. Din nou, dupa acea zi, mi-am spus ca esenta vitala a acestei tari nu a disparut, ca normalitatea si recunoasterea valorilor autentice trebuie sa revina in viata noastra. Cand vezi aceste lucruri simti ca nu sunt prea mari cuvintele, ca au acoperire in realitate.
 

Multumesc, maestre Radu Beligan pentru toate clipele minunate oferite prin care ati castigat un loc in memoria mea. Va aplaud pentru intreaga cariera. Fie ca greselile, atatea cate or fi fost, sa fie iertate. Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l ierte!

Niciun comentariu: